Sidor

måndag 20 januari 2014

Whats up med Hundraåringen?




Godkväll. Tänkte slänga in ett blogginlägg så här på kvällen innan jag går och lägger mig. Idag har varit en bra dag. Jag startade den med att städa och börja tvätta. Vilket jag fortfarande gör ifs. Sedan tyckte P att vi skulle äta lunch (thaisoppa) och ta oss en promenad. Vi gjorde lite varm choklad för att ta med oss också men solen höll på att gå ner så vi fikade hemma istället. 

Sedan ringde de från ett jobb jag ska börja på så och bokade in tider att gå bredvid och lära mig. Så fredag och tisdag är jag upptagen med det. Efter att ha somnat i soffan och vaknat upp tyckte vi att vi skulle gå på bio, så blev det. Vi såg Hundraåringen och jag får säga att jag är besviken. P och jag läste ut boken på stranden i Cypern i September så minnet var ju färskt. Men jag förstår inte grejen med att ändra så mycket i historien? Trodde de inte någon skulle märka det?? Jag blev lite grinig faktiskt. Benny var ju inte alls så där tuff och rätt fram som han är i boken. Nej en svag 5a av 10!

2 kommentarer:

  1. Misstänker att den inte är så bra..
    Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Max klippet? Nej det var jag inte vad det är :)

      Radera