Sidor

söndag 26 januari 2014

Det är söndag!!

Äntligen sköna söndag. En dag man kan gå sminkfri och se ut lite hur som helst och äta nästan vad man vill ;)

Nejdå. Har varit hos mamma och lämnat bilen idag. Hjälpte även min syster med hennes nya mobil. Jag införskaffade mig en ny jag med i fredags. En Iphone 5S i Champagne så klart. Men ja jag vet inte, känns inte så stor skillnad på den från min 4S förutom storleken då.

I lördags jobbade jag ju även min första dag på det nya jobbet. Gick nog bra får jag säga. Kommer ta ett tag att lära sig allt men så är det väl med alla jobb. Efter det slocknade jag i sängen kan jag säga. En dusch och varmsäng var allt jag ville ha medans sambon var ute med vänner.

Nu ska jag tända massa ljus och börja laga lite mat, ikväll blir det nog pizza och Bingolotto ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar