Sidor

fredag 17 januari 2014

Äntligen!!

Det är fredag och min käre sambo är ledig i helgen! Woho! Visst är det tråkigt när man har en partner som börjar tidigt och slutar sent nästan varje dag. Känns ju som att man aldrig kan göra någonting tillsammans då. Men nu i helgen ska vi allt fortsätta med vårt projekt. Vi har ju bara rivit ner typ en tredjedel av tapeterna på väggen. 

Något så här ska det bli. Vi ska försöka få bort mer tapet men inte så mycket mer. För oss är detta vackert, jag älskar att man kan se de gamla tapeterna som finns kvar och även lite tidningsrester. Det är industri, det är rått men ändå vacker. Jag förstår så klart att smaken är som baken och ni kanske tänker "Usch, det där var väl inte snyggt alls" eller "Fy vad fult". Men det är så VI vill ha det. Det ska upp en tavla på väggen men helst av allt hade jag velat ha stringhyllor och skapa en liten barhörna. 


Annars då, ja vi ska nog ut på middag med Fredrik och hans flickvän om det blir idag eller imorgon återstår att se. Jag gillar verkligen våra helger med vännerna. Vi brukar ju laga middagar tillsammans men nu vore det kul att gå ut och äta faktiskt. En liten parmiddag. 


Middagen för två veckor sedan med asiatiskt som tema. Det blev sushi, dumplings, vårrullar och annat gott. Och ja...all mat tog slut. 

Kul att ni är några som gillar att jag är tillbaka. Men jag undrar allt vilka ni är. Vad har jag för läsare? 

3 kommentarer:

  1. Big like på "fondväggen" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, inte mycket kvar nu att göra så slänger upp en bild när allt är klart :)

      Radera
  2. Underbart! Ska bli kul att få fälja din/er renovering.du har så fin inredningsstil/ Ciss

    SvaraRadera