Sidor

söndag 23 februari 2014

Härlig söndag

Av någon anledning älskar jag söndagar. Trots att jag vet att imorgon är måndag och jag måste ta tag i skola, jobb etc igen. Jag gillar att gå upp och äta en riktigt smarrig frukost. Som idag bestod av färskt bröd med ost och gurka och sedan en skål med musli och mjölk. Enkelt men oooh så gott.

Idag är mannen sjuk och jag tycker synd om honom som ska jobba idag och byta ut massa skyltar. Jag ska försöka undvika pussar så mycket som möjligt för jag är verkligen inte sugen på att bli sjuk jag med. Känns som att jag har hållt mig undan ifrån det bra nu. Annars är jag nog sjuk 3-4 gånger per år. Vilket jag tycker är ofta!

En annan rolig sak är att jag fick ett VG på min senaste omtenta. Den chocken alltså, jag trodde lätt att det var ett IG på den. Så jag är glad!

Nu hoppas jag att det slutar blåsa snart så jag kanske kan ta en promenad senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar