Sidor

söndag 16 februari 2014

Alla hjärtans dag 2014

Hej!

Sitter framför konståkning på tvn i OS och sörplar i mig mitt varma te. Tänker tillbaka på helgen som varit en av de bättre.
P och jag "firade" alla hjärtans dag här hemma med bara god mat och presentbyte innan jag skulle lägga mig tidigt för att jobba dagen efter. Helt ok, jag är inte så sugen längre på att göra mig iordning och ta mig ut och vara social.

Ryggbiff med rotfrukter och två (!!!) såser. Myyyycket gott.

En citronfromage till efterrätt och bubbel. 

Igår var vi bjudna på middag hemma hos mamma så vi åt mycket god mat och massa annat gött framför melodifestivalen. Som var lika kasst igår som alla andra gånger i år.

Nu ska vi snart göra en skomakarlåda och mumsa i oss. Sedan ska jag försöka sova tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar