Sidor

måndag 13 januari 2014

Rökfri


Hey!

Är en väldigt grå och tråkig människa idag. Jag försöker rensa lite här hemma och julen är nu borta, äntligen! Sambon har gått loss på tapeten i vardagsrummet och jag funderar på om jag inte ska fortsätta att dra loss tapeten. Det ska bli någon slags fondvägg men vi har inte valt tapeter ännu. Det började väl med att vi bara var nyfikna på vad som fanns under. Och det var inte snyggt! En röd och en gul tapet med någon ful bård. 


Annars då, ja jag försöker sluta röka. Är på dag dag 5 eller 6 nu tror jag. Röksuget har inte försvunnit helt och hållet men det går riktigt bra! Trodde inte jag skulle klara av att jobba men men det gick ju huuur bra som helst. Nu längtar jag bara tills jag får bättre hy och att jag kanske faktiskt ser friskare ut. 




1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du har börjat blogga igen :) Saknade att kika in hos dig. Hoppas allt är fint med dig och
    lycka till med slutandet av rökning. Har du flyttat hem till Lidköping igen? Skulle vara så kul att ses över en fika!
    /Erika

    SvaraRadera