Sidor

tisdag 14 januari 2014

Halvårsdag

God kväll.

Här hemma har det städats och donats idag. Jag och sambon firade 6 månader tillsammans. Fast ja...det är ju längre egentligen. Vi har ju setts längre än så och vi träffades ju lite 2009 med. I alla fall, vi åt en middag och ligger redan i säng faktiskt. Vi är lite uttråkade idag haha, tror vi spar på krafterna och hittar på någonting imorgon. Kanske en fika på stan. 



Jag har även träffat Angelica idag, vi skulle nog bara fika men det slutade med lunch och efterrätt. Vi bytte även julklappar och jag fick världens bästa present. Jag fick Kents samlingsbox med alla album!! Yeey. För några år sedan när jag hade en bil hade jag mina skivor i bilen när jag fick inbrott, och de var ju så klart snodda. Jag blev nog mest ledsen över att de var borta än något annat. Men nu har jag de igen. Även om man inte lyssnar på skivor längre utan hat typ Spotify så gillar jag faktiskt har skivorna med. 


Nu ska vi nog se på någon film skulle jag tro. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar