Sidor

söndag 20 april 2014

Baby, I'm having your baby

Det är över en månad sedan jag bloggade och jag är tillbaka. Lite back with a bang. Jag har inte varit så sugen på att blogga då jag inte har kunnat vara öppen med allt. Istället för att hålla undan eller ljuga så har jag bara lagt det på is ett tag.
Jag har en nyhet och det är att vi väntar barn!

Efter ultraljudet förra veckan vet vi nu att jag är i vecka 20 (tänk att halva tiden redan gått) och att h<3n tittar ut kring 8 september. Jag får säga att jag har hittills haft en väldigt bra graviditet. Jag har mått illa men inget mer än så, nu börjar magen bli väldigt stor och jag känner mig trött i benen men det är allt. Det har ifs lett till att jag varit lite osocial och inte orkat höra av mig och träffa vänner som förr. Men då vi "kom ut med det" i veckan så tror jag att det blir lättare nu. Som ni vet har vi varit mitt i en renovering och det har inte varit det lättaste. Man orkar inte lika mycket och man tycker synd om sambon som får göra allt själv. Men nu är det klart.

Min plan är att byta till en annan bloggportal men vi får se vilken och när det blir.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar