Sidor

torsdag 24 april 2014

Absolut ingenting.

Det är precis det jag gör idag. Jag har målat naglarna, plockat ögonbryn och bara sett på serier. Ibland får man ha sådana dagar med. Jag ska jobba i helgen och jag känner redan nu hur jag behöver samla all energi då det är en ganska så tung avdelning. Jag längtar till sommaren då jag ska få vara på min favorit avdelning och inte behöver komma till en ny plats varje gång.

Jag har valt att sommarjobba och kommer att jobba fram till en månad innan födseln. Om det är ren idioti eller inte märker vi. Jag kan ju inte förutspå vad som kommer ske i sommar men man behöver ju en inkomst med så klart.

Idag är vädret inte lika bra, jag satt ute en stund på morgonen men det blev för kallt. Jag gjorde mig en lemonad precis så den ska jag njuta av. Viktigt med mycket vätska nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar